|
Issue |
Title |
|
Vol 3, No 2 (2019): TẠP CHÍ KHOA HỌC NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA |
THE EFFECTS OF COGNITIVE READING STRATEGIES INSTRUCTION (CRSI) ON STUDENTS’ READING COMPREHENSION AND THEIR ATTITUDES TOWARDS CRSI AT THE LANGUAGE SCHOOL |
Abstract
PDF (250-270)
|
Nguyễn Văn Thắng, Bùi Huyền Anh |
|
Vol 1, No 2 (2017): TẠP CHÍ KHOA HỌC NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA |
READING COMPREHENSION STRATEGIES USED BY FIRST YEAR ENGLISH MAJORS AT THAI NGUYEN UNIVERSITY OF EDUCATION |
Abstract
PDF (79-88)
|
Phạm Thị Kiều Oanh |
|
Vol 3, No 2 (2019): TẠP CHÍ KHOA HỌC NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA |
STRATEGIES FOR TRANSLATING VIETNAMESE CULTURE-SPECIFIC ITEMS IN TOURIST MATERIALS INTO ENGLISH |
Abstract
PDF (182-196)
|
Trương Bạch Lê, Nguyễn Vũ Khánh |
|
Vol 3, No 1 (2019): TẠP CHÍ KHOA HỌC NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA |
COMMUNICATION STRATEGIES USED TO DEAL WITH THE DIFFICULTIES SPEAKING ENGLISH BY EFL FIRST-YEAR AND SECOND-YEAR STUDENTS AT UNIVERSITY OF FOREIGN LANGUAGES, HUE UNIVERSITY |
Abstract
PDF (97-105)
|
Trần Thị Thu Sương |
|
Vol 3, No 1 (2019): TẠP CHÍ KHOA HỌC NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA |
AN INVESTIGATION INTO ENGLISH LANGUAGE LEARNING STRATEGIES EMPLOYED BY THE FIRST YEAR ENGLISH MAJOR STUDENTS AT SCHOOL OF FOREIGN LANGUAGES, THAI NGUYEN UNIVERSITY |
Abstract
PDF (25-35)
|
Nguyễn Thị Diệu Hà |
|
Vol 2, No 3 (2018): TẠP CHÍ KHOA HỌC NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA |
A STUDY ON THE TRANSLATION INTO VIETNAMESE OF CULTURE-SPECIFIC ITEMS IN THE NOVEL TO KILL A MOCKING BIRD |
Abstract
PDF
|
Nguyễn Khánh, Trương Bạch Lê |
|
Vol 2, No 1 (2018): TẠP CHÍ KHOA HỌC NGÔN NGỮ VÀ VĂN HÓA |
GENRES AND STRATEGIES FOR WRITING BUSINESS CORRESPONDENCE IN ENGLISH |
Abstract
PDF
|
Nguyễn Thành Lân |
|
0 - 0 of 7 Items |
|